ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ДЕМИДІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

"Інтернет: можливості й загрози"

NoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNone

11 лютого соціальним педагогом закладу Т. Гамків та класним керівником 9-А класу О. Шаблій було проведено тренінгове заняття "Інтернет: можливості й загрози". Метою тренінгового заняття було розкриття факторів ризику бездумного користування Інтернетом та висвітлення наслідків нерозумного використання ресурсів глобальної мережі. Заняття розпочалося цікавою вправою "Павутина": усі учасники одержали свого "павука", якому необхідно було присвоїти "нікнейм" і вплести його в загальну павутину класу, адже саме так усіх об'єднує світова павутина - Інтернет. Обов’язковою умовою було визначення власної мети користування соціальними мережами. Об' єднавшись у дві групи, учні дали відповіді на питання "Як поводитися в мережі Інтернет, щоб убезпечити себе" та "Яка поведінка в кібер-просторі може призвести до негативних наслідків?". Цікавою для дев'ятикласників стала вправа "Собака", у ході якої учні малювали малюнок на основі почутого, тобто довірилися лише одному органу чуття - слуху, що не дає можливостей побачити цілісну картину. Як результат, один об'єкт в кожного учня виглядав абсолютно по-іншому. Звідси діти зробили висновок, що для повноцінної картини необхідно бути дуже уважним і не сприймати інформацію однобоко. Емоційною стала вправа "Таємниця": кожен написав свій секрет, але коли виникла загроза розкриття цього секрету, то учні відчули страх, адже це може стати компроматом. Як висновок, усі зрозуміли, що будь-яка інформація, викладена в соціальних мережах, може стати компроматом проти самого себе. На завершення заняття Тетяна Михайлівна запропонувала усім погратися у гру "Термінатор". Ставши в коло, за командою учні повинні були зобразити рухами міксера, пральну машину, тостера та слона. Проте обов'язковою умовою було збереження жовтого стікера на рукаві. Учасники так захопилися, що й не помітили, як "термінатор" вкрав їхні стікери. Так намагалися засобамм гри показати, що дуже часто дітей вводять в оману, і вони легко втрачають пильність та попадають в тенета небезпеки. У підсумку тренінгового заняття учні повторили правила розумного користування Інтернетом.