17 лютого в опорному закладі відбулася педагогічна рада з теми "Сучасні педагогічні технології: освітньо-розвивальний потенціал, класифікація, зміст" (І етап реалізації науково - методичної проблемної теми закладу). Педрада проходила у формі презентації, оскільки на ній було відкрито педагогічний фестиваль "Освітній серпантин", який триватиме до 10 березня. З приводу порушеної теми доповідала заступник директора з освітньої роботи Л. Онищук. З педагогами було проведено гру "Чи розрізняєте ви технології, їхні методи та ключові компетентності!?" У "методичній майстерні" працювали члени кафедри природничих дисциплін: демонстрували метод інтерактивних технологій кооперативного навчання "Торбинка ідей". У підсумку педради директор О. Вальчун запропонував колегам пограти в гру" Кахут" - це ще одна можливість перевірити свої знання з методики викладання предметів. У четвер, 18 лютого, класні керівники 1-11 класів зібралися на методичні посиденьки «Повноцінне життя в сучасних реаліях: активізуємо внутрішні ресурси", організатором яких була соціальний педагог Т. Гамків. Присутні працювали над активізацією шести каналів подолання стресу. Тетяна Михайлівна провела тест на визначення двох домінуючих каналів конкретно для кожного вчителя. Про шляхи відновлення першого і найважливішого каналу - віри - розповіла вчитель християнської етики І. Кіндратів за допомогою вправи "Відкрий у серці Ісуса". З метою активізації каналу Афект можна використовувати малювання на шліфувальному папері: це незвично, проте цікаво і пізнавально. Іноді не тільки дітям, а й дорослим необхідне перезавантаження, для цього можна скористатися методикою "Ревізія контактів" та "Живий будинок". Цікавою була вправа "Входження в картину" на активізацію інтуїції та уяви, її проводила з присутніми вчитель мистецтва О. Карпюк. Творчими та несподіваними стали завдання на розвиток критичного мислення - намалювати собаку лише за почутими деталями та вправа "Термінатор". Наприкінці заходу класні керівники активізували свій фізіологічний канал через руханку, заземлялися за допомогою тактильного коврика з камінчиками та використовували дошку-балансер. У п'ятницю, 19 лютого, у рамках фестивалю було проведено інтелектуальну гру "Кращий знавець української мови". Захід організовано заступником директора Л. Онищук та педагогом-організатором О. Пащук. Учасниками гри стало 11 учнів, які виконували тестові завдання. За підсумками І туру до півфіналу увійшло 6 учасників, які давали відповіді на питання з обраних категорій. У фіналі боротьба розгорнулася між двома ученицями Веронікою Бурець та Ольгою Прендецькою. Найкращим знавцем української мови серед учнів 11-их класів стала учениця 11-Б Ольга Прендецька.