ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ДЕМИДІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

"Освітній серпантин". Тижневик - 2.

NoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNoneNone

Упродовж тижня, з 22 по 26 лютого, у закладі проходив другий тиждень педагогічного фестивалю "Освітній серпантин". Він був насичений, оскільки щодня відповідно до плану в закладі відбувалися відкриті заходи, майстер-класи, уроки, квести, на яких педагоги демонстрували інноваційні технології навчання, обмінювалися досвідом, цікавими ідеями, радилися та відкривали для себе нові можливості в роботі з дітьми. 23 лютого з метою формування інформаційно-комунікаційних компетентностей та навичок роботи з мультимедійними технологіями для учителів початкових класів та учителів іноземних мов проходив презентаційний месендж заступника директора з освітньої роботи Н. Булейко під назвою "А я роблю це так". Захід був особливо актуальним, оскільки Надія Миколаївна презентувала можливості програми Power Point при підготовці до уроків - створення презентацій, ілюстративного та роздаткового матеріалів. 24 лютого був присвячений дню роботи з дітьми з ООП. У цей день досвідом роботи в інклюзивному класі ділилася вчитель природознавства В. Бондаренко. Урок проходив у 5-Б класі на тему "Особливості живої і неживої природи". Валентина Григорівна та асистент вчителя Ірина Віталіївна працювали злагоджено, крім використання мультимедійних технологій, вчителями був підібраний цікавий наочний матеріал (паразит омела, овочі морква, буряк, картопля), а ще цікаві руханки, аби п'ятикласники мали можливість перепочити. Пізнавальним та корисним цей урок став не лише для учнів,а й для присутніх педагогів. Після обіду в актовому залі вчителі закладу зібралися на Педагогічний челендж “Інклюзивний простір: практичні кроки”, який у рамках фестивалю організував КУ "Інклюзивно-ресурсний центр". Директор ІРЦ О. Зінчук розповіла, що таке моніторинг, ознайомила із процесом створення програми розвитку дітей з ООП, алгоритм проведення моніторингу. Вчитель-логопед І. Кіндратів наголосила, що слід враховувати при визначенні навчальних досягнень учнів з ООП та шляхи оцінювання цих дітей. Про особливості роботи в інклюзивному класі розповіла практичний психолог Т.Шимчук. А на завершення викладачі ІРЦ провели з присутніми хвилинку релаксу, подарувавши можливість гуртом заспівати веселу пісню про вчительську долю. Також 24 лютого відбувся відкритий урок в інклюзивному 1-Б класі. Метою уроку було формування математичної, життєвих та підприємницьких компетентностей в маленьких першокласників. У кожного вчителя свій рецепт уроку. Кожен готує його з ароматом власних відчуттів: цікавими, змістовними ідеями поділилася вчителька І. Роюк. На уроці вправлялися в усній лічбі, працювали з паличками Кюізенера, не залишили поза увагою LEGO six bricks, працювали в групах та навіть витрачали зароблені гроші... Відпрацювали на всі 100! Натхнення, віра, креатив, цікавість, гумор - хештеги уроку у 1-Б класі. 25 лютого свій досвід демонструвала вчитель М. Яконюк у 3-Б класі з курсу "Я досліджую світ". Знайомилися зі світом земноводних тварин та плазунів: складали розповіді, малювали, працювали в групах, навчалися шукати, досліджувати, співставляти, старалися. Тільки в процесі роботи з'являється мотивація та задоволення від улюбленої справи. З огляду на тему, що вивчається, на третьокласників попереду чекає ще багато цікавих активностей. 26 лютого став не тільки останнім днем тижня, але й насиченим відкритими заходами. Учні 9-А класу разом з учителем Т. Ніколайчук взяли участь в математичній грі "Я люблю математику". Тамара Дмитрівна демонструвала використання інтерактивних технологій, зокрема роботу в групах, за допомогою якої формувала в учнів математичну та мовну компетентності. Команда "Синусів та команда "Косинусів" показали високий рівень знань з математики, а група підтримки виявилася справжньою підтримкою командам, адже за такий короткий проміжок часу підібрали стільки приказок про царицю наук - математику! У п'ятницю також відбувся відкритий урок географії в 6-Б класі. Учитель К. Овчарук підготувала надзвичайно цікавий матеріал про клімат на планеті Земля, причини його зміни та шляхи подолання цієї кризи. Учні працювали з мультимедійними презентаціями, наочними таблицями, картою світу. Креативним було завдання на визначення часового поясу: необхідно було привести у відповідність соти, на яких була інформація, і в результаті описати один з видів клімату. Учні були активні, висловлювали свої думки та нові ідеї. На завершення Тижневика - 2 "Освітнього серпантину" педагоги завітали до 4-В класу. Своїм рецептом успішного уроку з колегами ділилася вчитель В. Возна. Щоб сформувати в учнів математичну компетентність та розвивати критичне мислення, Вікторія Володимирівна використала навички усного рахунку, вчилися самостійності, працювали в групах, досліджували та розкривали секрети обчислення площі розгортки паралелепіпеда. А ще освоювали прийоми ділення багатоцифрових круглих чисел на одноцифрові. Педагогічний фестиваль "Освітній серпантин" в опорному закладі триває. Попереду нові відкриття та новий досвід заради успішного навчання та виховання.