8 листопада у ліцеї проведено семінар на тему «Структура роботи з дітьми, сім’ї яких перебувають у складних життєвих обставинах». Мета заходу: підвищити рівень поінформованості учасників семінару зі структурою організації соціального супроводу дітей шкільного віку, сім’ї яких перебувають у складних життєвих обставинах; ознайомити учасників з нормативно правовою базою соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах; обговорити, які сім’ї відносять до вразливих категорій населення і потребують превентивної уваги; запропонувати алгоритм дій педагогам щодо організації соціального супроводу вразливих категорій сімей.
У ході семінару виступили практичний психолог ліцею Березюк О.М., яка розповіла про «вразливі категорії населення» та сім’ї, які перебувають в складних життєвих обставинах; соціальний педагог Гамків Т.М., яка розповіла про соціально-педагогічні втручання для захисту прав та оцінки потреб дитини в складних життєвих обставинах; заступник директора з виховної діяльності Булейко Н.М., яка повідомила про алгоритм дій у закладі щодо здійснення соціально-педагогічного супроводу сімей у складних життєвих обставинах виступила. Також під час семінару до слова було запрошено інспектора сектору ювенальної превенції відділу превенцій Дубенського РВ поліції Віткалюка І.В., який доповів про діяльність міждисциплінарної комісії із сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах.
У ході виступів представниками психологічної служби закладу було проведено з педагогами практичні вправи. Вчителі навчилися відтворювати генограму та еко-карту – схеми, що відображають сімейну історію, родовід, основні сімейні події, якість стосунків між членами сім’ї, особами, які впливають на життя сім’ї та її функції, поколіннями, стосунки сім’ї з навколишнім середовищем. Також була проведена робота в групах, під час якої педагоги навчилися створювати модель оцінки потреб дитини.