30 листопада у ліцеї відбулося засідання педагогічної ради «НУШ – нові підходи до навчання та виховання. Реалізація положень Концепції НУШ». Завданням даного заходу було: ознайомити педагогів з практикою реалізації компетентнісного підходу до навчання, розвитку умінь продуктивно дискутувати та критично мислити, практикою реалізації інтегрованого навчання на уроках у НУШ та практичними аспектами використання ІКТ в освітньому процесі.
Засідання педагогічної ради розпочав директор ліцею О.Вальчун, який розповів про реалізацію положень Концепції НУШ. Також ознайомив з ходом проведення педагогічної ради та представив тренерів-педагогів: Берлінець Л.Б., Кіндратів І.С., Роюк І.В., Скоропадського Ю.А. З дорожніми картами та правилами проведення тренінгів ознайомила зауч початкових класів Л.Менько.
За правилами педагогів розділили на три групи, які стали учасниками практичного модуля, який складався з чотирьох етапів:
- Діяльнісний підхід. Критичне мислення та вирішення проблем. Методична стратегія «Джигсоу». (Берлінець Л.Б)
- Розвиток творчих здібностей та духовно-моральних цінностей здобувачів освіти засобами інтеграції. Діяльнісний підхід. Організаційні системи Dail 3. (Кіндратів І.С.)
- Розвиток умінь продуктивно дискутувати та критично мислити. Метод «Акваріум». ( Роюк І.В.)
- Створення анімацій за допомогою інтернет-ресурсів (GIF – файл). Фрагмент інтегрованого уроку з образотворчого мистецтва та інформатики. (Скоропадський Ю.А.)
Під час проходження кожного етапу вчителі не лише побували в ролі учнів, а й познайомилися зі специфікою проведення уроків та почерпнули для себе чимало цікавої і корисної інформації у подальшій роботі. У ході засідання було проведено анкетування про сильні та слабкі сторони у роботі педагога та ознайомлено з проєктом рішення педагогічної ради.