Інклюзія – це про повагу до людської гідності, бо вона є джерелом прав людини: права на життя, права на підтримку батьками та громадою, до якої вона належать, права на те, щоб піти до школи та бути прийнятою там та включеною до процесу як вчителями, так і однолітками. А вчитель, ідучи на урок, задає собі запитання: як організувати процес навчання з максимальною користю для усіх дітей?
Саме про стратегії та технології організації навчання в інклюзивному класі говорили під час онлайн-зустрічі з Дмитром Прасолом, директором КУ «Інклюзивно-ресурсний центр №3» Миколаївської міської ради.
Цікаво було почути напрацювання колег про стратегії колективної діяльності в групах, стратегії опанування базових знань, умінь та навичок під керівництвом учителя. І все це з урахуванням психологічних особливостей дітей, категорій труднощів на конкретних прикладах.